Wij verzorgen voor onze cliënten de oprichting van rechtspersonen en bijkantoren, het opstellen en onderhandelen van aandeelhoudersovereenkomsten, en vervolgens het beheer en de opvolging van de corporate housekeeping: opstellen van statuten, delegatie van bevoegdheden, governance-organisatie, organisatie van raden van bestuur, algemene vergaderingen, kapitaalverhogingen en -verlagingen, en wijzigingen van de statuten.
We ondersteunen onze cliënten bij de uitbreiding, herstructurering, reorganisatie of stopzetting van hun bedrijven en rechtspersonen: fusies & overnames, afsplitsingen, joint ventures, liquidaties.
Tevens assisteren wij onze cliënten in zaken van bestuurdersaansprakelijkheid en bij het oplossen van conflicten tussen aandeelhouders of tussen verkopers en kopers van bedrijven.
Met vele jaren ervaring in vermogensbeheer, beleggingsadvies, krediet, betalingsdiensten en crowdfunding, behandelen we ook Belgische en grensoverschrijdende regelgevingskwesties, opstellen van contracten, algemene bankvoorwaarden, precontractuele documentatie, reclamemateriaal en productontwikkeling.
Ten slotte adviseren we onze cliënten over het verkrijgen van de benodigde goedkeuringen van toezichthoudende autoriteiten en assisteren we hen bij geschillen.
Als u vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.